خدمات گرید افتخار آفرین

1) هماهنگی شرکت در سمپوزیوم های علمی همراه با بازدیدهای تخصصی از کارخانجات ملی و بین المللی
2) عضویت در آکادمی تخصصی فرانگران جهت حضور در سمینارها – کارگاه ها و کلاس های آموزشی با بهره مندی از اساتید و مفاهیم روز کسب و کار (حضوری_ آنلاین)
3) بهره مندی از خدمات ویژه تورهای تخصصی – تفریحی با رویکرد گردشگری خلاق، طبیعت گردی، میراث، بوم گردی، اجتماعی و خانوادگی و…
4) بهره مندی از خدمات فرهنگی- ورزشی (سینما فرانگر- کافه فرانگر- ورزش فرانگر-کتابخانه صوتی فرانگر-رادیو فرانگر و…)
5) اعطاء نشان و کارت عضویت متناسب با گرید فرانگر
6) هماهنگی گفتمان فرانگر با کارآفرینان ملی و بین المللی
7) طراحی و تدوین کتاب چهره های ماندگار فرانگر با هماهنگی شورای سیاست گذاری براساس طبقه بندی عضویت
8) بهره مندی از ارتباطات اقتصادی و اجتماعی اعضای انجمن در شهرها و کشورهای دیگر
9) مشاوره و هماهنگی، معرفی کالا، خدمات و ایده فرانگر در رسانه های جمعی و تخصصی در راستای رشد، توسعه و برندسازی
10) هماهنگی حضور در جلسات معارفه، آسیب شناسی و تحلیل استراتژی با همراهی مسئولین کشوری در جهت بررسی چالش ها با اولویت شغلی و براساس نیازسنجی شورای سیاست گذاری
11) ایجاد و حفظ المان های فرانگر در دانشگاه های معتبر کشور
12) حمایت، مشاوره و هماهنگی جهت دریافت نشان های استانی، ملی و بین المللی (پیشکسوت نمونه، صنعتگر برتر، مدیرنمونه، تولید کننده نمونه، واحد برتر، کارآفرین نمونه، کارآفرین جوان، حمایت از تولید ملی و …)
13) نمایش محصولات و افتخارات فرانگر در شوروم های فصلی انجمن جهت توسعه فروش و ارتباط با شبکه بازار (تامین کننده، واسطه، تسهیل گر، مشتری و…) براساس پروتکل های نمایشگاهی.
14) استفاده از اتاق جلسات تخصصی انجمن به منظور برگزاری مذاکرات تجاری فرانگر همراه با تشریفات پذیرایی و تصویر برداری با تأیید شورای سیاست گذاری
15) استفاده از خدمات پیشخوان صنعت شامل تسهیل در سرمایه گذاری و ارتباط موثر با صنعتگران بنام، استارتاپ ها (مشاوره افزایش بهروری برندها بر اساس فناوری روز)، شتابدهنده ها و مزایای ارتباطی آن
16) معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری اعلام شده به انجمن در سطح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی جهت فعالیت و عضویت در صندوق سرمایه گذاری اقتصادی فرانگر(VC-CVC)
17) هماهنگی حضور در برنامه های مرتبط با کسب و کار فرانگر در صدا و سیمای استانی و ملی بنا به درخواست در صورت تأیید شورای سیاست گذاری و سازمان مطبوع
18) هماهنگی استفاده از خدمات شهری و کشوری (CIP) براساس قرارداد فی مابین انجمن و سازمان متبوع با هدف مدیریت زمان و ارتقاء جایگاه فرانگر
19) مشاوره و معرفی فرانگر به ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی استانی، ملی و بین المللی جهت همکاری (براساس تفاهم نامه انجمن با ارگان یا سازمان مربوطه) با رویکرد رفع چالش ها و موانع مربوطه
20) هماهنگی حضور در جلسات (B2B -B2G -B2C) داخلی و خارجی در جهت ارتقاء کسب و کار و توسعه برند اعضا (حضوری- آنلاین)